Koronavirus/COVID-19: Vistaprint-päivitykset ja usein kysytyt kysymykset

Eri puolilla maailmaa on käytössä monia erilaisia rajoitteita. Pystynkö yhä tilaamaan tuotteita ja vastaanottamaan niitä normaaliin tapaan?

  • Vistaprint-palvelut toimivat edelleen normaalisti maailmanlaajuisesti, ja tiimimme työskentelee yhdessä ulkopuolisten toimituskumppaniemme kanssa varmistaakseen, että tilaukset pystytään toimittamaan perille turvallisesti ja ajallaan.

Mitä toimenpiteitä käytätte yrityksen työntekijöiden turvallisuuden takaamiseksi?

  • Työntekijöidemme terveys ja turvallisuus on meille ensisijaisen tärkeää. Eri sijaintiemme toimipisteiden on huomioitava omat paikalliset olosuhteensa. Kussakin sijainnissa on käytössä tiettyjä menettelytapoja, joiden avulla pienennetään virustartunnan riskiä sekä toimipisteen ulkopuolelta että sen sisällä. Olemme pyytäneet mahdollisimman monia työntekijöistämme työskentelemään kotoa käsin. Arvioimme jatkuvasti, mitkä lisätoimet ovat mahdollisesti tarpeen työntekijöidemme terveyden ja turvallisuuden takaamiseksi.
  • Niiden toimipisteiden kohdalla, joissa osan työntekijöistä on oltava fyysisesti paikan päällä tehtäviensä hoitamista varten, olemme tehostaneet puhdistus- ja desinfiointikäytäntöjä sekä muita terveyteen liittyviä protokollia.

Ovatko Vistaprintin asiakkaat kohdanneet katkoksia yrityksen palveluissa?

  • Koronavirustilanteella ei ole ollut juuri lainkaan vaikutusta asiakkaillemme tarjottuihin palveluihin.
  • Onko todennäköistä, että valmistusprosessiinne tulee keskeytyksiä?
  • Emme odota minkään tuotantolaitoksemme joutuvan keskeyttämään toimintaansa. On kuitenkin tärkeää, että olemme varmuuden vuoksi valmistautuneet myös negatiivisiin skenaarioihin. Tästä syystä olemme luoneet ja testanneet valmiussuunnitelmia toimintamme jatkuvuuden takaamiseksi siinä tapauksessa, että jokin monista valmistus- tai asiakaspalveluoperaatioistamme kohtaa tulevaisuudessa ongelmia.
  • Kaikkien tiimimme jäsenten terveys ja turvallisuus pysyy aina tärkeimpänä prioriteettinamme. Niissä valmistus- ja asiakaspalvelupisteissämme, joissa etätyöskentely ei ole mahdollista, paikalliset tiimien johtajat ovat ottaneet käyttöön tehostettuja puhdistus- ja desinfiointimenettelyjä, työvuorojen vaihtumiseen liittyviä muutoksia vuorojen päällekkäisyyden välttämiseksi sekä lämpötilatarkistusten tarjoamisen, jotta työntekijöidemme terveys ja turvallisuus pystytään takaamaan mahdollisimman kattavasti.

Mitä vaikutuksia valmistus- ja/tai asiakaspalvelupisteen tilapäisellä sulkemisella on?

  • Maailmanlaajuisesti toimivana yrityksenä me pystymme tarvittaessa siirtämään tuotantomme ja asiakaspalvelun tarjoamisen muihin toimipisteisiin, joihin pandemia ei ole vaikuttanut. Olemme luoneet valmiustiimejä Vistaprintin sisällä, ja pidämme myös aktiivisesti yhteyttä muiden Cimpress-yritysten kanssa kokemusten ja tietämyksen jakamista varten.

Odotatteko katkoksia toimitusketjuunne?

  • Toimitusketjumme on edelleen vankka, ja käytettävissämme on runsas varasto raaka-aineita.

Hyödyllisiä resursseja pienyrityksille: