Meiltä saa apua.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Kyllä, yleensä. Niin kauan kuin tuotetta ei ole lähetetty, voit pyytää peruuttamaan tilauksen. Yritämme peruuttaa tilauksesi parhaan kykymme mukaan, mutta peruutuspyynnön lähettäminen ei takaa, että tilauksesi peruutetaan.

Huomaa: Tällä hetkellä sinun on peruutettava jokainen tuote erikseen.

  1. Valitse Oma tili Tilaushistoria ja uudelleen tilaaminen. (Jos et ole vielä kirjautunut sisään, sinua pyydetään kirjautumaan sisään.)
  2. Napsauta Tilauksen tiedot sen tilauksen vieressä, joka sisältää tuotteen, jonka haluat peruuttaa.
  3. Tilauksen tiedot -sivu tulee näkyviin. Napsauta Peruuta sen tuotteen kohdalla, jonka haluat peruuttaa.
  4. Napsauta Peruuta tuotteeni Peruutuspyyntö-ikkunassa.
  5. Näyttöön tulee ponnahdusikkuna, joka ilmoittaa, että yritämme peruuttaa tilauksesi. Napsauta Sulje.
  6. Toista prosessi jokaisen tuotteen kohdalla, jonka haluat peruuttaa.

Jos tuote on onnistuneesti peruutettu: 

  • Tuotteen hinta palautetaan käytetyllä maksutavalla.
    Huomaa: Jos maksua ei ole suoritettu, peruutamme vireillä olevan maksun.
  • Saat sähköpostiviestin, jossa on hyvitystiedot.
  • Tilaushistoria päivitetään:
    • "Peruutettu" näkyy peruutetun tuotteen vieressä.
    • Peruuta-painike on harmaana.

Saat kaksi sähköpostiviestiä peruutuspyyntöprosessinaikana:

  • "Tärkeitä tietoja tilauksestasi" - ilmoittaa, että olemme vastaanottaneet peruutuspyyntösi.
  • "Peruutuspäivitys" - ilmoittaa, onnistuiko tuotteen peruutus.