Toki. Voit tehdä sen seuraavan tilauksesi yhteydessä.
Jos ehdit jo tehdä tilauksen virheellisellä laskutusosoitteella ja sait sähköpostitse tilausvahvistuksen, älä huoli. Virhe ei vaikuttanut tilauksesi käsittelyyn. Jos jotain ongelmia kuitenkin tulee, otamme sinuun yhteyttä.
Yksityisyytesi suojaaminen on meille tärkeää. Laskutustietojesi suojaamiseksi laskutusjärjestelmämme on täysin automatisoitu. Se tarkoittaa sitä, että emme voi tehdä muutoksia laskutustietoihisi sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksen. Voit kuitenkin päivittää tietosi tilausprosessin aikana seuraavan kerran, kun teet tilauksen.
- Kun olet Oma Ostoskori -sivulla, napsauta Kassalle.
- Ikkunaan avautuu Toimitus-sivu. Valitse haluamasi toimitusaika ja sen jälkeen toimitusosoite, jossa lähetys voidaan vastaanottaa päiväsaikaan.
- Poista valinta Käytä tätä osoitetta myös laskutusosoitteena osoitelistan alapuolelta ja napsauta Seuraava.
Huom. Jos teksti ”Käytä tätä osoitetta myös laskutusosoitteena” ei näy sivulla, ei hätää. Napsauta vain ”Seuraava” ja voit muokata tallennettua laskutusosoitetta seuraavalla sivulla.
- Ikkunaan avautuu laskutustietosivu. Päivitä laskutusosoitteesi täyttämällä kentät.
- Tallenna päivitetyt laskutustiedot napsauttamalla Seuraava ja jatka tilauksen tekemistä.
Mikäli sinulla on ongelmia prosessin aikana, soita meille, niin autamme sinua.
Thank you for your feedback.