Ymmärrämme, että on turhauttavaa, kun alennuskoodi tai kuponki ei toimi odotetulla tavalla. Pyrimme antamaan selkeitä virheilmoituksia, mutta joskus tarvitsemme hieman lisäapua. Käydään tässä yhdessä läpi yleisiä alennuskoodiongelmia:
- Kirjoitusvirheet: Syötä koodi huolellisesti uudelleen. Vaihtoehtoisesti voit kopioida ja liittää sen suoraan saamastasi sähköpostista välttyäksesi mahdollisilta virheiltä.
- Välit: Alennuskoodit ovat yksittäisiä merkkijonoja ilman välilyöntejä. Varmista, ettei koodin eteen, jälkeen tai sisälle tule välilyöntejä.
- Merkkien sekoittaminen: Alennuskoodit voivat olla yhdistelmä kirjaimia ja numeroita. Vaikka ne eivät erottele isoja ja pieniä kirjaimia, jotkut merkit näyttävät samankaltaisilta. Esimerkiksi: 0 (nolla) ja O (O-kirjain).
- Viimeinen voimassaolopäivä: Alennuskoodeilla on voimassaoloaika. Jos virheilmoituksessasi sanotaan, "Syöttämäsi koodi ei ole enää voimassa", se tarkoittaa, ettei alennus ole enää saatavana.
- Yksi koodi per tilaus: Tilausta kohden voi käyttää vain yhtä alennuskoodia. Jos olet jo käyttänyt voimassa olevan koodin, uuden koodin käyttäminen aiheuttaa virheen. Pidämme ensimmäisen voimassa olevan koodin.
- Ehdot ja edellytykset: Alennuskoodeilla on usein erityisvaatimuksia, kuten minimiostosumma, sovellettavuus tiettyihin tuotteisiin tai kertakäyttörajoitukset. Tutustu huolellisesti kampanjan yksityiskohtiin ja etsi linkit "Ehtoihin ja edellytyksiin".
Varmista ennen ostoksen tekemistä, että alennus on otettu huomioon ja että lopullinen hinta on oikein!
Jos olet kokeillut nämä kohdat eikä alennuskoodisi vieläkään toimi, ota yhteyttä asiakastukeemme. Lupaamme tutkia asiaa ja ratkaista sen puolestasi.