Ohjaa kävijöitä liikkeeseesi
Vinyylibanderollit
Roll up -banderollit
Reikävinyylibanderollit
Mainosta tuotteitasi/palveluitasi
QR-kooditarrat
Hae toimialan mukaan
Ruoka ja juoma
Kauneudenhoito ja kylpylä
Jälleenmyynti ja verkkomyynti
Terveys ja kuntoilu
Hae juuri sinulle sopivat tuotteet
Houkuttele asiakkaita paikallisella yritysmainonnalla
Hyperpaikallinen markkinointi on käänteentekevä keino johdatella asiakkaita suoraan ovellesi. Huomiota herättävä ulkobanderolli tai Signicade® voi kiinnittää ohikulkijoiden huomion ja saada heidät pysähtymään, vilkaisemaan ja tekemään ostoksia. Lisäksi strateginen sijoittelu vilkkailla alueilla luo jatkuvan muistutuksen olemassaolostasi.
Kyse ei kuitenkaan ole vain suurista, näyttävistä ulkomainoksista – myös pienemmät painotuotteet, kuten postikortit ja flyerit, ovat tehokkaita mainosvälineitä täydentämään paikallista markkinointistrategiaasi. Näiden materiaalien postittaminen suoraan naapuruston koteihin tai jakaminen paikallisissa tapahtumissa on hyvä tapa saada brändisi potentiaalisten asiakkaiden käsiin.
Toinen olennainen osa paikallismainontaa ovat mainostuotteet, jotka houkuttelevat asiakkaita yritykseesi. Ihmiset rakastavat ilmaislahjoja - ja brändätyt T-paidat, kangaskassit ja hatut ovat kuin mainostauluja, joita kuka tahansa voi käyttää. Nämä tuotteet eivät ainoastaan vahvista asiakasuskollisuutta, vaan ne myös levittävät sanaa paikallisyhteisössäsi (ja sen ulkopuolella).
Tarvitsetko apua yrityksesi paikallismarkkinoinnin suunnittelussa? Tutustu suunnittelupalveluihimme.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Hyvä paikallinen markkinointistrategia alkaa vahvasta brändi-identiteetistä. Sinun kannattaa luoda mieleenpainuva logo ja väripaletti, joita voit hyödyntää mainonnassasi. Kaipaatko apua brändäykseesi liittyen? Tutustu suunnittelupalveluihimme.
Sen jälkeen voit alkaa luoda kylttejä, opasteita, oheistuotteita ja paljon muuta. Huomiota herättävä ja yhdenmukainen ulkomainonta, esitteet ja mainoslahjat ovat kaikki erinomaisia markkinointi-ideoita pienyrityksille. Ne auttavat ihmisiä tunnistamaan ja muistamaan yrityksesi – ja kannustavat heitä palaamaan takaisin.
Printtimainonta on tehokas tapa luoda yhteyksiä paikalliseen yhteisöösi. Näyttävät kyltit, esitteet, postikortit ja muut materiaalit, jotka sopivat moneen paikkaan – pienyritykset voivat mainostaa toimintaansa tehokkaasti lukuisilla eri tavoilla. Voit myös luoda brändättyjä mainoslahjoja, kuten T-paitoja, laukkuja ja kyniä, ja jakaa niitä messuilla ja yhteisötapahtumissa.
Se riippuu omista tarpeistasi ja budjetistasi. VistaPrintillä on laaja valikoima
ulkokäyttöön tarkoitettuja kylttejä ja opasteita. Vinyyli- ja verkkobanderolleista A-kyltteihin ja ikkunatarroihin – meiltä löydät kaiken, mitä yrityksesi tarvitsee erottuakseen joukosta.
Ilman muuta! Ulkokyltit ovat edelleen erittäin tehokkaita välineitä paikallismainonnassa. Sijoita brändätyt banderollit ja kyltit vilkkaasti liikennöidyille alueille, jotta kaikki ohikulkijat näkevät ja muistavat yrityksesi.
Tässä on muutamia ideoita paikallismarkkinointiin:
• Esitteet ja postikortit: Nämä tuotteet sopivat erinomaisesti paikallisen yhteisösi ilmoitustauluille.
Varmista, että ne ovat helppolukuisia ja että ne tarjoavat arvokasta tietoa potentiaalisille asiakkaille. Harkitse erikoistarjousten, kampanjoiden tai tulevien tapahtumien korostamista houkutellaksesi paikallisyhteisösi jäseniä käymään liikkeessäsi.
• Suoramainontakampanjat postitse: Paikallismainonta voi olla yksinkertaisimmillaan vain sitä, että tipautat
oman esitteesi postilaatikkoon. Lisää mukaan tiedot sijainnistasi sekä jokin houkutteleva tarjous ja toimita esite tai flyer lähiyhteisön kotitalouksiin.
• Paikalliset tapahtumat ja messut: Harkitse omaa messuosastoa tai kojua tuotteidesi tai palveluidesi esittelyyn. Halutessasi voit jakaa kävijöille vaikkapa brändättyjä t-paitoja tai asusteita, joiden avulla pysyt ihmisten mielessä.
• Suullinen markkinointi: Kannusta asiakkaita levittämään sanaa yrityksestäsi ystävilleen, perheelleen ja naapureilleen. Tarjoa kannustimia suosituksia varten tai hyvityksiä asiakasuskollisuudesta kannustaaksesi ihmisiä suosittelemaan yritystäsi suullisesti.