Suunnittelupalvelut

Hoida sinä yritystäsi, niin me hoidamme suunnittelun

Työskentele ammattitaitoisten ja lahjakkaiden suunnittelijoiden kanssa brändisi rakentamiseksi – itse suunnitelluista logoista mukautettuihin markkinointimateriaaleihin ja moniin muihin.

Suositut suunnittelupalvelut

Miksi valita VistaPrint?

  • Jätä työ ammattilaisille

    Maailmanlaajuinen ammattitaitoisten suunnittelijoiden yhteisö luo ja toimittaa kaikki tarvitsemasi tiedostot ja formaatit.

  • Budjetissa pysyminen

    Tarjoamme erilaisia palveluita pikku parannuksista täyteen uudelleensuunnitteluun, jotta voit kehittää brändiäsi ilman valtavia investointeja.

  • Ympärivuorokautinen asiakastuki

    Asiakaspalvelutiimimme on täällä sinua varten ja tukee sinua suunnittelussa ja tulostuksessa – aina kun sitä tarvitset.

  • Suunnittele, tulosta, säilytä ja toimita – kaikki yhdessä paikassa

    Kaikki mallit tallennetaan VistaPrint-tilillesi, missä ne ovat valmiina lisättäväksi markkinointimateriaaleihin, tuotteisiin, pakkauksiin ja muualle.

Näin suunnitteluprosessi menee

  1. Toimeksiannon laatiminen

    Täytä nopea verkkolomake (toimeksianto), jossa kerrot yksityiskohtaisesti ideastasi – esim. tekstistä, väreistä ja kuvista. Kun olet valmis, paina Lähetä-painiketta.

  2. Mallin tarkistaminen

    Nyt on aika laatia luonnos, tehdä yhteistyötä suunnittelijan kanssa ja
    .
  3. Mallin hyväksyminen

    Kun olet tyytyväinen, valmis malli ladataan VistaPrint-tilillesi, jossa voit tarkastella sitä (ja tulostaa sen) milloin tahansa.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tarkastus tarkoittaa suunnittelijalle annettavaa palautetta, joka perustuu hänen toimittamaansa alkuperäiseen suunnittelukonseptiin. Tarkastukset tarkoittavat muutoksia jo olemassa olevaan konseptiin, mutta eivät täydellistä suunnanmuutosta tai kokonaan uutta mallia.

Saat 24 tunnin kuluessa pyynnön lähettämisestä sähköpostiisi ilmoituksen, että malli on valmis tarkistettavaksi. Lisätietoja voi olla saatavilla Omat suunnittelupalvelut -kohdan hallintapaneelissa.

Suunnittelun kaikki yksityiskohdat ovat tärkeitä – sinulle ja meille. Tyytyväisyystakuumme tarkoittaa, että jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita tilaukseesi liittyen, voimme auttaa. Asiantuntijamme ovat käytettävissä puhelimitse, sähköpostitse tai live-chatissa. Lue lisää täältä.

Apua saatavilla

Selaa ohjekeskustamme tai keskustele asiakaspalvelijan kanssa. Palvelu on tukenasi milloin tahansa, jotta onnistut.