Loading...

Ikkuna-, lattia- ja seinätarrat

Anna näkyvien tilojen erottua joukosta. 

Ikkunatarrojen mallipohjat 

Tutustu teemakohtaisiin ja toimialakohtaisiin malleihin, joita voit muokata omiin tarpeisiisi sopiviksi.
Helppo kiinnitys ilman ilmakuplia 
Tarrat on helppo kiinnittää ja poistaa, olipa kyseessä ikkuna, seinä tai lattia.
Lue lisää

Tarrat ammattimaiseen ilmeeseen

Ikkunatarrat
Sopii parhaiten: Sisä- ja ulkokäyttö – kiinnitys vahvalla, kestävällä liimalla.
Ikkunakalvot
Sopii parhaiten: Uudelleen sijoitettavat opasteet ja tilapäiset kampanjat – kiinnitys silikoniliimalla, joka ei jätä jälkiä.
Rei'itetyt ikkunatarrat
Sopii parhaiten: Suuret ikkunat – vettä ja säätä kestävä, rei'itetty muovi.
Seinätarrat
Sopii parhaiten: Sisä- ja ulkoseinät – helppo kiinnitys ja poisto ilman jälkiä.
Lattiatarrat
Sopii parhaiten: Ohjeet kaupan sisällä liikkumiseen ja alennukset – veden- ja naarmunkestävä ja liukastumista estävä.

Hyödynnä ikkunat, seinät, autot ja lattiat yrityksesi brändäykseen kestävien ja yksilöllisten tarrojen avulla. 

Etsitkö uutta tapaa mainostaa yritystäsi? Houkuttelevat ja kirkkaanväriset ikkunatarrat kiinnittävät ihmisten huomion heidän ajaessaan myymäläsi ohi ja saavat heidät palaamaan myöhemmin. Helposti siirrettävillä seinätarroilla voit jakaa tietoja kätevästi yrityksestäsi, palveluistasi ja tuotteistasi. Jos etsit luovia tapoja ohjata asiakkaita läpi myymälän tai kiinnittää heidän huomionsa eri osastoihin ja tuotetarjouksiin, yksilölliset lattiatarrat ovat siihen täydellinen ratkaisu. Somistatko myymäläsi tai toimistosi ikkunoita? Tilaa yksilöllisiä tarroja, joihin voit painattaa yrityksesi aukioloajat ja yhteystiedot. Onko sinulla ulkomainostilaa? Aseta näkyville yrityksesi nimi, logo ja verkkosivustosi. Vinyylitarrat ja PVC-vapaat tarrat ovat kestäviä ja pysyvät tiiviisti paikallaan. Ja kun aika koittaa, tarrat on helppo poistaa ilman niiden jättämiä rumia jälkiä ja jäämiä. 

Usein kysyttyä

Jos haluat kiinnittää kalvot ja tarrat helposti ja ilman kuplia, noudata alla olevia ohjeita:

  1. Puhdista pinta, johon kiinnität tarran, ja varmista, ettei siinä ole pölyä eikä roskia.
  2. Jos kiinnität ikkunatarran ikkunan sisäpuolelle, sumuta sen pintaa kevyesti vedellä. Tämä vaihe ei koske muita kalvoja ja tarroja.
  3. Irrota tarran taustapaperi ja kiinnitä sitten tarra pinnalle. 
  4. Tasoita tarra keskeltä kohti reunoja käyttämällä joko lastaa tai jotain suorareunaista esinettä poistamaan kuplat tai ylimääräisen nesteen.

Toimi samoin lattia- ja seinätarrojen kohdalla lukuun ottamatta vaihetta 2.

Voit valita kummallekin tarratyypille joko sisä- tai ulkolasin kiinnitysvaihtoehdon. Lasin sisäpuolisissa tarroissa (tunnetaan myös nimellä toisen pinnan tarrat) painatus on kiinnityspinnalla. Lasin ulkopuoliset tarrat (tai ensimmäisen pinnan tarrat) kiinnitetään auton tai ikkunan ulkopinnalle. 

Nämä tarrat on suunniteltu ainoastaan lasille, sileäpintaisille seinille ja tietyille lattiatyypeille. Jos haluat tarran muunlaisille pinnoille, puskuritarramme voisivat sopia siihen. Tässä on lisätietoja erityyppisten tarrojen kiinnittämisestä: 

  • Ikkunatarrat: Vain lasi 
  • Seinätarrat: Maalattu kipsilevy, muovi, laatta, sileä metalli, tiivistetty betoni ja viimeistelty puu. 
  • Lattiatarrat: Jalopuulaatat, vahattu vinyyli, laminaatti, tiivistetty betoni.  

Tarroja voi siirtää helposti ensimmäisessä kiinnitysvaiheessa, mutta emme suosittele niiden säännöllistä irrottamista ja takaisin kiinnittämistä. Se voi johtaa pölyn ja roskien kerääntymiseen tarrojen kiinnityspinnalle, mikä taas voi aiheuttaa niihin kuplia. Tähän on poikkeuksena ikkunakalvot, jotka on suunniteltu irrotettaviksi ja kiinnitettäviksi uudelleen niin monta kertaa kuin on tarvetta.

Ensin sinun kannattaa valita yrityksellesi parhaiten sopiva tarratyyppi. Muokkaa sitten tarraasi helppokäyttöisessä suunnittelustudiossamme. Voit myös ladata sinne oman mallisi. On tärkeää käyttää riittävän suurta fonttia, jotta tarra on helposti luettavissa. Siihen on myös hyvä jättää reilusti tyhjää tilaa, ettei se tunnu täyteen ahdetulta. Muista myös lisätä siihen logo ja tärkeät tiedot, kuten yrityksen nimi ja yhteystiedot tai tietoa siitä, kuinka paljon asiakkaat voivat säästää tietyissä tuotteissa.