Vakiopostikortit
Tarkastele tietoja
Laita sana kiertämään muokattavien vakiopostikorttien avulla.
– UUTTA: Saatavana eri paperilaatuja – Viisi eri kokoa – Valikoima eri paperilaatuvaihtoehtoja – Paksuus vakio tai premium – Saatavana kohdelakkaus – premium matta – Kaksi kulmavaihtoa – Saatavana kaksipuolinen painatus
Monikäyttöinen ja tehokas
Kun kyse on pienyrityksen markkinoinnista, pienellä yksilöllisellä postikortilla voi olla merkitystä. Käteviä kortteja voi hyödyntää monin eri tavoin. Niitä voi postittaa asiakkaille eri kampanjoiden tiimoilta, lisätä tuotepaketteihin, antaa mainoslahjoina jne. Olitpa sitten järjestämässä erikoistapahtumaa tai mainostamassa verkkokauppaasi, anna vanhoille ja mahdollisille asiakkaille tärkeät tiedot yhdessä kätevässä, mukana kulkevassa paketissa.Yksinkertainen ja huomiota herättävä
Postikortti on yritysten suosima mainosväline, jonka avulla on helppo lisätä henkilökohtaista ja ammattimaista vaikutelmaa. Valitse postikortin paperilaatu, paino, kulmatyyppi, viimeistely ja koko saadaksesi vastaanottajalle mieluisan tuotteen.Helppo suunnitella
Oletko valmis aloittamaan suunnittelun? Aloita tutustumalla muokattavien mallipohjien valikoimaan. Tarjolla on malleja myös eri toimialoille ja tapahtumiin. (Onko sinulla oma valmis malli? Käytä mallinlataustoimintoamme.) Kun olet löytänyt suosikkimallisi, voit muokata siitä mieleisesi lisäämällä siihen tärkeät tiedot ja valitsemalla siihen sinulle parhaiten sopivat vaihtoehdot. Me huolehdimme lopusta. Postikorttisi toimitetaan sinulle tyylikkäästi viimeisteltyinä ja valmiina käyttöä varten.Arvostelut
Arvostelijoina 63 asiakasta
Pakkaus todella huolimatonta
Postikortit
T-paidat ja kortit yritykselle
Kauniita
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Kohdelakkaus on tekniikka, jota käytetään lisäämään kohotettua, kolmiulotteista vaikutusta tiettyihin kirjaimiin ja kuviin paperilla. Tuloksena on näyttäviä malleja, joissa voit valita erottuvat elementit, erityisesti kohokuvioiduissa postikorteissa.
Onko kohdelakkaus sama asia kuin kiiltävä kohopainatus? Kyllä, käyttämämme painatustyyppi tunnetaan myös nimellä kiiltävä kohopainatus.
Voit lisätä tämän viimeistelyn jopa neljäsosaan kortin etupuolesta. Kohdelakkaus tulee rajata painatuksen turvamarginaalin sisäpuolelle (näkyy katkoviivana suunnittelustudiossamme).
Mallipohjien kohokuvioidut alueet on määritetty valmiiksi, eikä niitä voi muuttaa. Jos lataat oman mallisi, voit valita vapaammin korostettavat kohdat. Se voidaan toteuttaa suunnittelustudiomme kautta tai antamalla yksityiskohtaiset ohjeet tiimillemme. Huomaa, että mallipohjaiset elementit säilyttävät viimeistelynsä. Viimeistelyn lisääminen ei ole mahdollista, jos sisällytät logon tai muita elementtejä malliin. Voit kuitenkin poistaa viimeistelyt tekstikentistä.
Vakiomuotoiset kulmat tekevät kortista perinteisemmän näköisen. Tarkka 90-asteen kulma saa aikaan klassisen ja elegantin tunteen, joka toimii hyvin katu- tai suoramarkkinointikampanjoissa. Pyöristetyt kulmat sopivat yleensä hyvin hieman modernimpiin tai pehmeämpään tyyliin, ja ne soveltuvat hyvin pakkauksiin sisällytettäviksi.
Kyllä. Valittuasi ensimmäiset ominaisuudet (koon, paperilaadun ja määrän) voit ladata oman valmiin mallisi. Hyväksymme seuraavat tiedostomuodot: .pdf, .ai, .jpeg, .png, .doc ja .ppt.
Kiiltävät ja mattapaperit on pinnoitettu molemmilta puolilta, kun taas luonnonvalkoista pinnoittamatonta paperia ei ole pinnoitettu. Kaikkiin paperilaatuihin voi kirjoittaa, mutta parhaan tuloksen saat, jos valitset luonnonvalkoisen pinnoittamattoman paperilaadun.
Hyvin suunnitellun postikortin etu on siinä, että sitä voi käyttää lukemattomilla eri tavoilla. Suosittuja käyttötapoja ovat muun muassa kortin lisääminen asiakkaan ostoksiin, sen hyödyntäminen kuponkina ja korttien jakaminen kadulla.
Kyllä, suunnitteluvaiheessa kannattaa pitää mielessä muutama asia.
- __Pidä mallisi yksinkertaisena. __ Muista, että postikortit ovat kooltaan pieniä, joten suuri määrä tietoa saattaa hämmentää vastaanottajaa. Tiedosta ne muutamat asiat, jotka haluat asiakkaasi tietävän ja keskity niihin asioihin. Lisää myös vahva toimintakehoite, kuten verkkosivustosi osoite, puhelinnumero tai osoitteesi. Ihmiset oppivat lisää kun he kiinnostuvat siitä mitä haluat heille kertoa.
- Erotu joukosta valokuvan tai logon avulla. Sinulla on hyvä mahdollisuudet saada huomiota kilpailtaessa näkyvyydestä muita mainosmateriaaleja vastaan postilaatikoissa, ilmoitustauluilla tai yleisesti kaikessa liiketoiminnassasi. Rohkeat värit, laadukkaat kuvat tai logo auttavat sinua saamaan huomiota.
- Luo yhtenäinen ilme. Voit helposti valita haluamasi fontin, logon tai värit luodessasi ja luoda näin yhteneväisen ilmeen käyntikorttien, opasteiden ja muun markkinointimateriaaliesi kanssa.