SaavutettavuusSiirry suoraan pääsisältöön
Mitä tapahtuu tilauksen tekemisen jälkeen?
Päivitetty viimeksi 4. syyskuuta 2025

Kun olemme saaneet tilauksesi

Lähetämme sinulle tilausvahvistussähköpostin, jossa on tiedot tilauksestasi. Jos huomaat tilauksen vahvistuksessa jotain mikä ei täsmää, ota meihin yhteyttä välittömästi voidaksemme korjata asian.

Järjestelmämme aikatauluttaa tuotteittesi tuotannon automaattisesti. Tuotanto asetetaan tärkeysjärjestykseen tilaamiesi tuotteiden ja toimitusvalintasi mukaan. Tuotantolaitoksessamme työskentelevät tiimimme jäsenet valitsevat ja räätälöivät tuotteesi ja pakkaavat tilauksesi toimitusta varten.

 

Kun tilauksesi on painettu ja valmis toimitettavaksi

  • Järjestämme pakettisi noudon tuotantolaitoksestamme.

  • Kun tilaus on lähetetty, lähetämme sinulle sähköpostitse toimitusvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksesi toimituksesta.
    Huomaa: Voit aina lähettää sähköpostin toimitusvahvistuksesta uudelleen itsellesi käyttämällä tilausneuvontaprosessiamme, jonka löydät Ohjekeskuksen sivulta.
     

  • Joku toimituskumppaneistamme toimittaa tilauksesi.

Voit tarkistaa tilauksesi tilan tililtäsi koska vain. Katso kohta Missä tilaukseni on? saadaksesi lisätietoja.

Huomaathan, että tilaukset saattavat toisinaan tulla etuajassa, sillä tilauksesi voidaan priorisoida ja painattaa aiemmin kuin pyydetään.

 

Ota yhteyttä asiakastukeen suorassa yhteydessä

Tarvitsetko apua?

Meiltä löytyy aina joku auttamaan sinua tuotteen suunnittelusta painatuksen yksityiskohtiin riippumatta siitä, mikä tuote on kyseessä.

Contact Us - Multiple channels available

Valitse maa

  • Suomi