SaavutettavuusSiirry suoraan pääsisältöön
Miksi seurantanumeroni ei toimi?
Päivitetty viimeksi 1. heinäkuuta 2025

Kun tilauksesi on käsitelty, luodaan postitustarra ja sille annetaan seurantanumero. Seurantatiedot eivät kuitenkaan välttämättä näy heti useista syistä:

  • Pakettia ei ole vielä noudettu: Joskus tarra tulostetaan ennen kuin lähettipalvelu noutaa paketin.
  • Lähettipalvelu ei ole vielä skannannut sitä: Vaikka paketti olisi jo noudettu, seuranta ei päivity ennen kuin se on skannattu lähettipalvelun lajittelukeskuksessa.

Tämän vuoksi voi kulua jopa 24 tuntia, ennen kuin seurannan päivitys näkyy lähettipalvelun verkkosivustolla.

Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos seurantanumeron vastaanottamisesta on kulunut alle 24 tuntia:

  • Odota hetki, kunnes lähettipalvelu on skannannut ja päivittänyt seurantatiedot. Pakettisi on todennäköisesti matkalla lähettipalveluun tai odottaa vielä ensimmäistä skannausta.

Jos seuranta ei ole käytettävissä vieläkään, yli 24 tunnin kuluttua:

  • Voit ottaa yhteyttä suoraan lähettipalveluun saadaksesi viimeisimmät tiedot.
  • Tai ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme – olemme täällä auttaaksemme!

Ota yhteyttä asiakastukeen suorassa yhteydessä

Tarvitsetko apua?

Meiltä löytyy aina joku auttamaan sinua tuotteen suunnittelusta painatuksen yksityiskohtiin riippumatta siitä, mikä tuote on kyseessä.

Contact Us - Multiple channels available

Valitse maa

  • Suomi