SaavutettavuusSiirry suoraan pääsisältöön

Meiltä saa apua.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Niin kauan kuin tuotetta ei ole lähetetty, voit pyytää peruuttamaan tilauksen. Yritämme peruuttaa tilauksesi, mutta peruutuspyynnön lähettäminen ei takaa sen peruuttamista. 

Suosittelemme käyttämään tilauksen apuprosessia silloin kun haluat peruuttaa tilauksen. Niin voit ratkaista yksinkertaisemmat ongelmat itse ja monimutkaisemmissa tapauksissa pyytää apua asiakaspalvelun asiantuntijoiltamme.

 

Voit peruuttaa tilauksesi tilausprosessin kautta seuraavasti:

  1. Siirry Ohjekeskukseen ja etsi kohta Tarvitsetko apua äskettäisen tilauksen kanssa? Aloita tästä osiosta . 

Huomaa: Sinun on kirjauduttava sisään nähdäksesi tilauksesi.





  1. Valitse tilaus: Jos olet jo kirjautunut sisään, voit valita tilauksen.

  2. Haluan peruuttaa tilaukseni: Valitse vaihtoehto Haluan peruuttaa tilaukseni esitetyistä vaihtoehdoista.

  3. Valitse peruutettavat tuotteet: Sinua pyydetään valitsemaan, mitkä tuotteet haluat peruuttaa. Voit peruuttaa koko tilauksen valitsemalla Valitse kaikki tuotteet -valintaruudun.

  4. Valitse korvausmenetelmä: Valitse haluamasi vaihtoehto: Vista-myymälän krediitti (ostokrediitti) tai Hinnan hyvittäminen ja napsauta sitten Jatka seuraavaan vaiheeseen.

  5. Tarkista ja lähetä: Tarkista pyyntösi tiedot ja varmista, että kaikki on oikein. Napsauta Lähetä pyyntö.

  6. Vahvistus: Näet vahvistusnäytön, joka ilmoittaa, että pyyntösi on lähetetty. Jos tilaus voidaan peruuttaa, saat vahvistuksen sähköpostitse 24 tunnin sisällä.

 

 

 

Saat kolme sähköpostiviestiä peruutuspyyntöprosessin aikana:

  1. Tilauksen päivitys: Peruutuspyyntö vastaanotettu, ilmoittaa, että olemme vastaanottaneet peruutuspyyntösi. 

  2. Tilauksen päivitys: Tuotteesi on peruutettu, ilmoittaa, ovatko tuotteiden peruutukset onnistuneet. 

  3. Tilauksen päivitys: Hyvitys on tulossa, ilmoittaa, onko pyytämäsi hinnan hyvittäminen suoritettu. 

 

Lisävinkki:

Peruuta-painiketta ei välttämättä näy, jos:

  • Tuotteesi on jo lähetetty tai tilaus on peruutettu aiemmin.

  • Tilaus maksettiin krediitillä.

  • Tilaus on jo hyvitetty.

  • Tämän tyyppistä tuotetta ei voi peruuttaa.

Valitse maa

  • Suomi