SaavutettavuusSiirry suoraan pääsisältöön
Mitä asiakkaan vahva tunnistaminen tarkoittaa?
Päivitetty viimeksi 30. elokuuta 2024

Asiakkaan vahva tunnistaminen on uusi sääntelyä koskeva eurooppalainen vaatimus, joka on osa toista maksupalveludirektiiviä (PSD2). Asiakkaan vahvan tunnistamisen päätavoite on vähentää huijauksia ja tehdä verkkomaksamisesta turvallisempaa käyttämällä sähköisissä maksuissa kaksivaiheista tunnistusta.

Mitä se tarkoittaa minun kohdallani?

Kassatoiminnon jälkeen pankkisi saattaa edellyttää joitakin lisätoimintoja, ennen kuin maksu voidaan suorittaa loppuun (esimerkiksi puhelimeesi lähetettävän kertakäyttöisen koodin antaminen tai sormenjälkitunnistautuminen pankin mobiilisovelluksen kautta). Varmista, että suoritat nämä lisävaiheet. Tilauksesi käsittelyä ei aloiteta ennen kuin maksu on vastaanotettu. 

Ota yhteyttä asiakastukeen suorassa yhteydessä

Tarvitsetko apua?

Meiltä löytyy aina joku auttamaan sinua tuotteen suunnittelusta painatuksen yksityiskohtiin riippumatta siitä, mikä tuote on kyseessä.

Contact Us - Multiple channels available

Valitse maa

  • Suomi