SaavutettavuusSiirry suoraan pääsisältöön
Saan virheilmoituksen, kun yritän kirjautua sisään. Mitä minun pitäisi tehdä?
Päivitetty viimeksi 30. elokuuta 2024

Virheet voivat olla turhauttavia, mutta ne antavat myös vihjeitä siitä, mikä on vialla. Määritetään, minkä virheen näet:

"Virheellinen sähköpostiosoite tai salasana"

Tämä virhe tulee näkyviin, kun yrität kirjautua sisään käyttämällä sähköpostiosoitetta, jota meillä ei ole tiedostoissamme, tai kun sähköpostiosoitteeseen liitetty salasana on väärä.

  • Yritä käyttää kirjautumiseen eri sähköpostiosoitetta.
  • Salasanat ovat suuraakkoset huomioon ottavia, joten varmista, että näppäimistön Caps Lock ja/tai Number Lock ei ole päällä, kun kirjoitat salasanaa.
  • Vaihtoehtoisesti voit palauttaa salasanasi.

"Käyttäjä on jo olemassa"

Tämä virhe tulee näkyviin, kun yrität luoda uuden tilin käyttämällä sähköpostiosoitetta, joka meillä on jo tiedostoissamme. Yhdellä sähköpostiosoitteella voidaan luoda vain yksi tili.

  • Yritä kirjautua sisään uuden tilin luomisen sijaan.

Ota yhteyttä asiakastukeen suorassa yhteydessä

Tarvitsetko apua?

Meiltä löytyy aina joku auttamaan sinua tuotteen suunnittelusta painatuksen yksityiskohtiin riippumatta siitä, mikä tuote on kyseessä.

Contact Us - Multiple channels available

Valitse maa

  • Suomi