SaavutettavuusSiirry suoraan pääsisältöön

Meiltä saa apua.

Sain vain osan tilauksestani. Missä on loput?

  

 

Saatat saada useamman kuin yhden paketin, vaikka tilasit kaiken yhdessä. Tämä voi tapahtua, jos:

  • Tilaus sisältää useampia tuotteita tai osia.

  • Tilaus sisältää tuotteita erilaisilla toimitusnopeuksilla.

Tuotteiden erillinen toimitus auttaa meitä toimittamaan ne nopeammin ja varmistaa, että jokainen paketti on sinulle ja toimitushenkilöstölle käsiteltävissä olevan kokoinen.

 

Jos olet tarkistanut kaikkien pakettien seurantatiedot ja uskot edelleen, että osa tilauksestasi puuttuu, voit ilmoittaa asiasta tilausneuvontaan. Tilausneuvontaprosessin kautta voit antaa tarvittavat tiedot asiakaspalveluasiantuntijoidemme avuksi. 

 

Ilmoita tilaustasi koskevasta ongelmasta noudattamalla seuraavia vaiheita:

  1. Siirry Ohjekeskukseen ja etsi kohta Tarvitsetko apua äskettäisen tilauksen kanssa? Aloita tästä. Sinun on ehkä kirjauduttava sisään nähdäksesi tilaukset.



  2. Valitse toiminto: Valitse vaihtoehdoista kohta Haluan pyytää apua tilaukseni kanssa.


  3. Valitse tuotteet, joita asia koskee: Ilmoita, mitkä tuotteet tilauksestasi puuttuvat tai tuotteet joita et ole saanut. Jos ongelma koskee koko tilausta, napsauta Valitse kaikki tuotteet -valintaruutua.


  4. Kuvaile ongelmaa: Valitse ongelma avattavasta valikosta (esim. Tuotteet ovat myöhässä, puuttuvat tai ovat virheellisiä). Valinnastasi riippuen pystyt valitsemaan ongelman ehkä vielä tarkemmin eriteltynä. Voit myös valita useita ongelmia kerralla ja kertoa niistä yksityiskohtaisesti.


  5. Lataa kuvat: Voit ladata enintään neljä kuvaa, joissa näkyy tuote ja ongelma. 



  6. Tarkista tiedot: Tarkista pyyntösi tiedot ja varmista, että kaikki on oikein. Napsauta Jatka seuraavaan vaiheeseen.


  7. Valitse yhteydenottotapa: Valitse, miten asiakaspalvelutiimimme vastaa pyyntöösi. Yhteydenottotapa voi olla soitto, live-chat tai sähköposti.


  8. Vahvistus: Näet vahvistusnäytön, jossa ilmoitetaan, että olemme vastaanottaneet pyyntösi. Saat myös vahvistussähköpostin pyynnön lähettämisen jälkeen.

 

 

Valitse maa

  • Suomi