SaavutettavuusSiirry suoraan pääsisältöön
Miten minun tulee toimia, jos saan vahingoittuneen paketin?
Päivitetty viimeksi 12. syyskuuta 2025

Jos saat vahingoittuneen paketin, ilmoita asiasta tilausneuvontaprosessimme kautta, joka löytyy Ohjekeskuksen sivulta, jotta voimme aloittaa asian käsittelyn mahdollisimman pian.

Ilmoita ongelmasta noudattamalla seuraavia vaiheita:

  1. Siirry Ohjekeskukseen ja etsi kohta Tarvitsetko apua äskettäisen tilauksen kanssa? Aloita tästä. Sinun on ehkä kirjauduttava sisään nähdäksesi tilaukset.

  2. Valitse toiminto: Valitse vaihtoehdoista kohta Haluan pyytää apua tilaukseni kanssa.


  3. Valitse tuotteet, joita asia koskee: Ilmoita, mitkä tuotteet tilauksestasi puuttuvat tai ovat vahingoittuneet tai tuotteet joita et ole saanut. Voit peruuttaa koko tilauksen valitsemalla Valitse kaikki tuotteet -valintaruudun.


  4. Kuvaile ongelmaa: Valitse ongelma avattavasta valikosta (esim. Tuotteet ovat vahingoittuneet). Valinnastasi riippuen pystyt valitsemaan ongelman ehkä vielä tarkemmin eriteltynä. Voit myös valita useita ongelmia kerralla ja kertoa niistä yksityiskohtaisesti.
     

  5. Lataa kuvat: Voit ladata enintään neljä kuvaa, joissa näkyy tuote ja ongelma.
    Huomaa: Vaurioituneen tuotteen valokuvat auttavat meitä tarkistamaan tilanteen ja käsittelemään ongelmaasi tehokkaasti.


  6. Tarkista tiedot: Tarkista pyyntösi tiedot ja varmista, että kaikki on oikein. Napsauta Jatka seuraavaan vaiheeseen.


  7. Valitse yhteydenottotapa: Valitse, miten asiakaspalvelutiimimme vastaa pyyntöösi. Yhteydenottotapa voi olla soitto, live-chat tai sähköposti.


  8. Vahvistus: Näet vahvistusnäytön, jossa ilmoitetaan, että olemme vastaanottaneet pyyntösi. Saat myös vahvistussähköpostin pyynnön lähettämisen jälkeen.
     

Ota yhteyttä asiakastukeen suorassa yhteydessä

Tarvitsetko apua?

Meiltä löytyy aina joku auttamaan sinua tuotteen suunnittelusta painatuksen yksityiskohtiin riippumatta siitä, mikä tuote on kyseessä.

Contact Us - Multiple channels available

Valitse maa

  • Suomi