Jos saat vahingoittuneen paketin, ilmoita asiasta tilausneuvontaprosessimme kautta, joka löytyy Ohjekeskuksen sivulta, jotta voimme aloittaa asian käsittelyn mahdollisimman pian.
Ilmoita ongelmasta noudattamalla seuraavia vaiheita:
-
Siirry Ohjekeskukseen ja etsi kohta Tarvitsetko apua äskettäisen tilauksen kanssa? Aloita tästä. Sinun on ehkä kirjauduttava sisään nähdäksesi tilaukset.
-
Valitse toiminto: Valitse vaihtoehdoista kohta Haluan pyytää apua tilaukseni kanssa.
-
Valitse tuotteet, joita asia koskee: Ilmoita, mitkä tuotteet tilauksestasi puuttuvat tai ovat vahingoittuneet tai tuotteet joita et ole saanut. Voit peruuttaa koko tilauksen valitsemalla Valitse kaikki tuotteet -valintaruudun.
-
Kuvaile ongelmaa: Valitse ongelma avattavasta valikosta (esim. Tuotteet ovat vahingoittuneet). Valinnastasi riippuen pystyt valitsemaan ongelman ehkä vielä tarkemmin eriteltynä. Voit myös valita useita ongelmia kerralla ja kertoa niistä yksityiskohtaisesti.
-
Lataa kuvat: Voit ladata enintään neljä kuvaa, joissa näkyy tuote ja ongelma.
Huomaa: Vaurioituneen tuotteen valokuvat auttavat meitä tarkistamaan tilanteen ja käsittelemään ongelmaasi tehokkaasti. -
Tarkista tiedot: Tarkista pyyntösi tiedot ja varmista, että kaikki on oikein. Napsauta Jatka seuraavaan vaiheeseen.
-
Valitse yhteydenottotapa: Valitse, miten asiakaspalvelutiimimme vastaa pyyntöösi. Yhteydenottotapa voi olla soitto, live-chat tai sähköposti.
- Vahvistus: Näet vahvistusnäytön, jossa ilmoitetaan, että olemme vastaanottaneet pyyntösi. Saat myös vahvistussähköpostin pyynnön lähettämisen jälkeen.