Tyytyväisyytesi on meille tärkeintä. Ellet ole tyytyväinen tilaukseesi, suosittelemme käyttämään tilausneuvontaprosessiamme. Se on nopein tapa kuvata ongelmasi ja saada tarvitsemasi apu suoraan Ohjekeskuksestamme.
Käytä tilaustukiprosessia noudattamalla seuraavia vaiheita:
-
Siirry Ohjekeskukseen ja etsi kohta Tarvitsetko apua äskettäisen tilauksen kanssa? Aloita tästä.
Huomaa: Sinun on kirjauduttava sisään nähdäksesi tilauksesi.
-
Valitse tilaus: Jos olet jo kirjautunut sisään, voit valita tilauksen. Napsauta sitten Pyydä apua tähän tilaukseen.
-
Valitse toiminto: Valitse vaihtoehdoista kohta Haluan pyytää apua tilaukseni kanssa.
-
Valitse tuotteet, joita asia koskee: Ilmoita, mitä tuotteita tilauksessasi oleva ongelma koskee. Jos ongelma koskee koko tilausta, napsauta Valitse kaikki tuotteet -valintaruutua.
-
Kuvaile ongelmaa: Valitse ongelma pudotusvalikosta (esim. En ole tyytyväinen tuotteeseen). Valinnastasi riippuen pystyt valitsemaan ongelman ehkä vielä tarkemmin eriteltynä. Voit myös valita useita ongelmia kerralla ja kertoa niistä yksityiskohtaisesti.
-
Lataa kuvat: Voit ladata enintään neljä kuvaa, joissa näkyy tuote ja ongelma. Tämä auttaa meitä ongelman arvioinnissa.
-
Tarkista tiedot: Tarkista pyyntösi tiedot ja varmista, että kaikki on oikein. Napsauta Jatka seuraavaan vaiheeseen.
-
Valitse yhteydenottotapa: Valitse, miten asiakaspalvelutiimimme vastaa pyyntöösi. Yhteydenottotapa voi olla soitto, live-chat tai sähköposti.
-
Vahvistus: Näet vahvistusnäytön, jossa ilmoitetaan, että olemme vastaanottaneet pyyntösi. Saat myös vahvistussähköpostin pyynnön lähettämisen jälkeen.
Riippumatta siitä, minkä yhteydenottotavan valitset, asiakaspalvelijamme näkevät, että pyyntösi on tullut tilaustuen kautta ja pääsevät käsiksi antamiisi tietoihin. Tutkimme pyyntöäsi ja vastaamme siihen yleensä 24 tunnin kuluessa.