Tilauksesi toimittaminen sinulle lupaamassamme ajassa on ensisijainen tavoitteemme.
Jos toimituspäivä on mennyt ohi etkä ole vielä saanut tilaustasi, täytä tietosi tilausneuvontaprosessin kautta, niin teemme parhaamme korjataksemme tilanteen.
Pyydä apua noudattamalla seuraavia ohjeita:
-
Siirry Ohjekeskukseen ja etsi kohta Tarvitsetko apua äskettäisen tilauksen kanssa? Aloita tästä.
Huomaa: Sinun on kirjauduttava sisään nähdäksesi tilauksesi.
-
Valitse tilaus: Jos olet jo kirjautunut sisään, voit valita tilauksen. Napsauta sitten Pyydä apua tähän tilaukseen.
-
Valitse toiminto: Valitse vaihtoehdoista kohta Haluan pyytää apua tilaukseni kanssa.
-
Valitse tuotteet, joita asia koskee: Ilmoita, mitkä tuotteet tilauksestasi puuttuvat tai tuotteet joita et ole saanut. Voit peruuttaa koko tilauksen valitsemalla Valitse kaikki tuotteet -valintaruudun.
-
Kuvaile ongelmaa: Valitse ongelma avattavasta valikosta (esim. Tuotteet ovat myöhässä, puuttuvat tai ovat virheellisiä). Valinnastasi riippuen pystyt valitsemaan ongelman ehkä vielä tarkemmin eriteltynä. Voit myös valita useita ongelmia kerralla ja kertoa niistä yksityiskohtaisesti.
-
Lataa kuvat: Ellet ole saanut pakettiasi, voit ladata jopa neljä kuvaa tai kuvakaappausta auttaaksesi meitä asian selvittämisessä. Voit ladata esimerkiksi tilausvahvistuksen, lähetysilmoituksen tai muita asiaankuuluvia tietoja. Tämä auttaa meitä selvittämään tapaustasi tehokkaammin.
-
Tarkista tiedot: Tarkista pyyntösi tiedot ja varmista, että kaikki on oikein. Napsauta Jatka seuraavaan vaiheeseen.
-
Valitse yhteydenottotapa: Valitse, miten haluat asiakaspalvelutiimimme vastaavan pyyntöösi. Yhteydenottotapa voi olla soitto, live-chat tai sähköposti.
Vahvistus: Näet vahvistusnäytön, jossa ilmoitetaan, että olemme vastaanottaneet pyyntösi. Saat myös vahvistussähköpostin pyynnön lähettämisen jälkeen.