Meiltä saa apua.

Voinko päivittää laskutusosoitteeni?

Varmasti voit, seuraavan kerran kun olet valmis tekemään tilauksen.

Älä huoli, jos olet jo tehnyt tilauksen, jonka laskutusosoitteessa on virhe, mutta olet saanut tilausvahvistussähköpostin, virhe ei vaikuta tilauksesi käsittelyyn. Jos ilmenee ongelmia, otamme sinuun yhteyttä.

Suhtaudumme yksityisyyteesi erittäin vakavasti. Laskutusjärjestelmämme on täysin automatisoitu laskutustietojesi turvallisuuden varmistamiseksi . Emme voi siis muuttaa laskutustietojasi, kun tilaus on lähetetty. Voit kuitenkin päivittää tietojasi kassaprosessin aikana tehdessäsi tilausta seuraavan kerran.

  1. Napsauta Ostoskori-kohdassa Kassa.
  2. Toimitussivu tulee näkyviin. Määritä toimitusosoite ja -tapa. 
  3. Napsauta Jatka maksutapaan.
  4. Muokkaa laskutusosoitetta napsauttamalla sitä Laskutusosoite-osiossa.
  5. Päivitä laskutusosoite ja valitse Käytä tätä osoitetta.
  6. Jatka maksuprosessia.